S postupným návratem žáků k výuce do školy jsme s plným nasazením zapojili do pracovního procesu i 3D tiskárnu.

Při velkém počtu žáků a povinnosti testování jsme navrhli usnadnění žákům při průběhu testu v podobě stojánků na ampulku s reakčním roztokem.

Tento stojánek tiskneme na 3D tiskárně v různých barevných provedeních. Na jeden cyklus jich tiskárna zvládne 20 a celý proces trvá asi 3,5 hodiny. To znamená, že se tiskárna, stejně jako vyučující někdy celý den nezastaví.

Samotný nápad a grafický návrh stojánku je práce paní učitelky Lindy Venosové, za což jí při zdárném a pohodovém průběhu testování žáků patří velký dík.

V současnosti se rodí další nápady a možnosti na další využití 3D tiskárny nejen pro budoucí výuku, ale třeba i pro praktické záležitosti v provozu školy.

Za tým informatiků na škole pevně věříme, že do dalších let na naší škole tato 3D tiskárna nezůstane osamocená, aby jí tady nebylo smutno...

Hicl Jaroslav 

Vytisknout